Fast frakt 59,- Gratis frakt ved kjøp over 1000,-
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-

Kjøpsbetingelser

Partene
Selger Firmanavn: Ren Lykke 
Kontaktadresse: Øvre Utsiktsvei 14, 1450 Nesoddtangen
E-post: post@renlykke.no                                  
Organisasjonsnummer:  922729522

Kjøper er den person som foretar bestillingen.

Priser

Prisene, som er oppgitt i nettbutikken, inkluderer merverdiavgift.

Opplysninger om de totale kostnadene kjøperen skal betale, inklusive alle avgifter (merverdiavgift, toll, og lignende) og leveringskostnader (frakt, porto, fakturagebyr, emballasje med videre) samt spesifisering av de enkelte elementene i totalprisen, gis i bestillingsløsningen før bestilling er foretatt. (Vi leverer ikke til Svalbard eller Jan Mayen)

Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende for begge parter når kjøperens bestilling er mottatt av selgeren.

En part er likevel ikke bundet av avtalen hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.

Ordrebekreftelse

Når vi har mottatt ordren vil kjøperen automatisk få en en ordrebekreftelse pr mail. Vær nøye med å oppgi korrekt emailadresse. 

Det anbefales at kjøperen kontrollerer at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen med hensyn til antall, varetype, pris osv. Er det ikke samsvar mellom bestillingen og ordrebekreftelsen, bør kjøperen ta kontakt med selger så snart som mulig pr email.

Betaling

For spørsmål om betaling kontakt Klarna på telefon 21 01 89 91.

Alle priser er oppgitt i norske kroner og inkluderer merverdiavgift på 25%, dersom ikke annet er oppgitt. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt m.m.

Renlykke.no benytter seg av Klarna Checkout som er en betalingsløsning fra Klarna AB. I denne løsningen har du mulighet til å velge mellom en rekke måter å betale på. Vi tilbyr Klarna Faktura, Klarna Konto (Delbetaling) og betaling med kort.

Klarna Faktura:
Når du betaler med Klarna Faktura handler du trygt og enkelt. Du trenger aldri å oppgi kortinformasjon og betaler alltid etter at du har mottatt varene dine. Når din ordre blir sendt fra oss aktiveres en faktura hos Klarna. 14 dager etter dette mottar du en faktura på e-post eller i posten dersom du har valgt det. Du har da 14 dager betalingsfrist på denne fakturaen. Du har også mulighet til å laste ned din faktura ved å gå til klarna.no

Hvis betaling unnlates legges det til et purregebyr på 62,00 kr og en forsinkelsesrente på 8.50 %. Når du velger Klarna som betalingsløsning kan det foretas en kredittsjekk. Dersom kredittsjekk foretas vil et gjenpartsbrev bli sendt til din epost.

Personopplysninger behandles i henhold til personopplysningsloven. Klarna håndterer personopplysninger for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og markedsføring. Ditt personnummer er også ditt kundenummer hos Klarna.

Klarna Konto (Delbetaling):
Dette er betalingsmåten for deg som selv vil bestemme hvor mye du ønsker å betale hver måned. Bortsett fra at du alltid får hjem varene dine før du betaler, får du også mulighet til å samle alle dine delbetalingskjøp på en og samme konto. Det betyr kun en faktura uansett antall kjøp med Klarna konto i de butikker de samarbeider med.

Når du velger Klarna som betalingsløsning kan det foretas en kredittsjekk. Dersom kredittsjekk foretas vil et gjenpartsbrev bli sendt til din epost. Personopplysninger behandles i henhold til personopplysningsloven. Klarna håndterer personopplysninger for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og markedsføring. Ditt personnummer er også ditt kundenummer hos Klarna.

Betale med kort:
Når du velger å betale med kort blir du videreført til en sikker side levert av Klarna. Her legger du inn kortinformasjon og bekrefter betalingsmåten. Renlykke.no har ikke mulighet til å se på eller lagre denne informasjonen da det er Klarna som tar seg av betalingen på en enkel og sikker måte.

Frakt/Levering m.v.

Ren Lykke benytter seg av Posten/Bring. 

Leveringstiden for pakke i postkassen er i følge Bring 2 virkedager. Dette er kun et anslag fra Posten og ikke faste garantier. Som oftest kommer pakkene frem innenfor tidsfristene, men i perioder med mye trykk hos Posten så kan det være noe forsinkelser i leveringstid.

Hvis mottakerens postkasse er låst, hvis pakken ikke får plass, eller det av andre årsaker ikke er mulig å levere pakken i postkassen, kan mottaker hente pakken på sitt lokale postkontor eller Post i Butikk mandag - lørdag. Mottaker får en SMS eller e-post når pakken er klar til henting. Mottaker får en påminnelse om henting av pakken etter 3 og 11 dager. Er pakken fortsatt ikke hentet etter 14 dager blir den returnert.

Vi har fast frakt kr 59,-. Handler du for over kr 1000,- har vi fri frakt.

Vi leverer foreløpig kun til Norge (unntatt Svalbard og Jan Mayen) // We only ship within Norway.

Risikoen for varen

Risikoen for varen går over på kjøperen når tingen er overtatt av kjøperen i henhold til avtalen. Hvis leveringstiden er kommet og kjøperen unnlater å overta en vare som er stilt til hans eller hennes rådighet etter avtalen, har kjøperen likevel risikoen for tap eller skade som skyldes egenskaper ved varen selv.

Angrerett

Retur og angrerett fungerer i henhold til angrefristloven. Du har 14 dagers full returrett av ubrukte produkter i originalemballasje. Returporto betales av kjøper, og kjøper er ansvarlig for at returvarene når oss i uskadet stand. Sørg derfor for å pakke produktene forsvarlig inn. Dersom vilkårene for angreretten oppfylles, vil oppgjør for returnerte varer overføres til oppgitt kontonummer innen 14 dager. For å spare miljøet, ligger ikke angrettskjema i pakken du mottar. Det ligger i mailen du mottar når din ordre er blitt sendt.

Undersøkelse av varen

Når kjøperen mottar varen, anbefales det at han eller hun i rimelig utstrekning undersøker om den er i samsvar med bestillingen, om den har blitt skadet under transporten eller om den ellers har mangler.

Hvis varen ikke samsvarer med bestillingen eller har mangler, må kjøperen melde fra til selgeren pr email (post@renlykke.no) ved reklamasjon. Varer som er skadet/ødelagt skal ikke sendes oss i retur uten skriftlig avtale på forhånd. (Det er ikke alltid vi ønsker reklamasjoner i retur men dette må avtales pr email)

Reklamasjon ved mangel og frist for å melde krav ved forsinkelse

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må kjøperen innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget den, gi selgeren melding pr email (post@renlykke.no) om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Dersom en vare er ødelagt/skadet skal varen ikke sendes oss i retur uten skriftlig avtale på forhånd. Vi erstatter med nytt produkt, eller gir pengene tilbake.

Ved spørsmål i forbindelse med din ordre, send en e-post til post@renlykke.no.

Personopplysninger 

Renlykke.no behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

 

 

Produktet du valgte er lagt i handlekurven